Sinds 1 juli 2023 werken wij met het landelijke online evaluatiesysteem.
U kunt ons beoordelingsformulier hier vinden:
Voor clienten uit West-Brabant (zorgkantoor CZ) Voor cliënten uit Midden-Brabant (zorgkantoor VGZ)
We zijn trots op onze over-all-score in 2023:
Gemiddeld krijgen wij een 9,5 voor onze hulp en dienstverlening.
Wat kunnen wij beter doen?
- Erg tevreden over de hulp. Geen aanvullingen.
- Hulp en advies was uitstekend. Dit geldt zeker ook voor de bereikbaarheid en beschikbaarheid.
- Ik heb eerlijk gezegd geen klachten. Ik heb alles positief ervaren. Ik leer juist van mevrouw.
- Niets
- Nog wat versnellen in allerlei behandeling van aanvraag
- Overleg met zorgkantoor of bemiddelaar indien zorg niet voldoet
- Volgens niets
- volledig tevreden
Waarvoor wilt u ons een compliment geven?
- Als er eenmaal goedkeuring dan loopt het ook naar wens
- erg tevreden over mevrouw Therese de Nerée, dank daarvoor
- Geduld,duidelijk, no nonsense aanpak. Goed te bereiken
- Info
- Mijn cliëntondersteuner Freke zorgt voor duidelijkheid in een wirwar van alle wet- en regelgeving. Ze werkt snel en efficiënt. Ook is ze daadkrachtig, direct en helder in haar communicatie richting jou als cliënt, maar ook richting de zorgverleners. Ze gaat samen met jou voor het realiseren van de best mogelijke zorg en helpt je oprecht net dat ene stapje verder die je op dat moment nodig hebt.
- Over de algehele begeleiding
- Snelle en vakkundige hulpverlening
- Voor het duidelijke helderen hulp waar wij telkens vast liepen echt van harte dank van al uw goede inzet
- Zie antwoord op vorige vraag.
Nieuwendijk, juli 2023, Otto van Breugel:
Jolanda is zeer goed op de hoogte van alle regelgeving. Helpt je overal bij. Niets is te veel voor haar en ze is erg duidelijk met haar uitleg. Jolanda beantwoordt gewoon ook vragen in het weekend wat natuurlijk niet hoeft. Dat zegt genoeg!! Gewoon super goede betrokkenheid Dat voelt goed als je zo’n deskundige naast je hebt staan om door alle formulieren te moeten gaan om zo je zorg te regelen. Een dikke tien!
Veen (Altena), juni 2023, anoniem:
De cliëntondersteuner wist precies wat er gedaan moest worden. goed bereikbaar en meedenkend. Zeer tevreden over haar kwaliteiten en inzichten. punt: een 10.
Werkendam, juni 2023, anoniem: een 9.
Moergestel, mei 2023, anoniem: een 9.
Drunen, mei 2023, anoniem:
Jolanda heeft mij goed en snel geholpen bij mijn meerzorg aanvraag. Na één persoonlijke afspraak en verder contact via mail en whatsapp is mijn aanvraag binnen enkele weken ingediend én goedgekeurd! Jolanda was zeer goed bereikbaar en heeft goed advies gegeven. Punt: een 10.
Nieuwkuijk, april 2023, Susan Vos:
Jolanda heeft mij zeer goed begeleid bij het indienen van de pgb aanvraag, maar heeft ook hulp geboden bij andere zaken daar rond omheen zoals het opstellen van zorgcontracten en het vinden van de juiste zorgverleners. Met haar hulp is het allemaal heel soepel verlopen. Ze gaf me direct het gevoel dat het allemaal prima voor elkaar ging komen. Hierdoor kon ik me concentreren op mijn dementerende moeder. Punt: een 10.
Drunen, februari 2023, anoniem:
Snelle reacties iedere keer en erg vriendelijk. Heeft aandacht voor de wensen van client. Punt: een 10.
Udenhout, april 2023: een 8.
Waalwijk, februari 2023: een 9.
Aalburg, januari 2023, Frans van der Pol:
In alle opzichten fantastische dienstverlening: snel, zorgvuldig, communicatief, behulpzaam, empathisch. Punt: een 10.
Veen, januari 2023, Monica Timmermans:
Nam snel contact op met duidelijke uitleg hoe de aanvraag van een PGB in zijn werk gaat incl. toelichting met achtergrondinformatie per mail toegestuurd. Punt: een 8.
Vlijmen, december 2022:
Het was echt een feest om te kunnen/mogen sparren. De adviezen hebben enorm geholpen om de juiste weg door het PGB bos te kunnen bewandelen. Het gevoel er eindelijk niet meer alleen voor te staan is goud. Punt: een 10.
Oudheusden, december 2022, mevrouw V.d. Broek:
heel tevreden. Al veel doorverwezen naar mensen en iedereen is zeer tevreden. Punt: een 10.
Sleeuwijk, november 2022:
Jolanda van Helden is een ervaren en zeer deskundige zorgmakelaar die ons uitstekend heeft verder geholpen waar wij vastliepen in de contacten met het zorgkantoor en het woud aan regels en voorwaarden die aan een PGB zijn verbonden. Zij heeft de eerder afgekeurde zorgovereenkomsten zorgvuldig beoordeeld en ons met raad en daad geholpen deze aan te passen. Deze zijn daarna zonder problemen goedgekeurd. Punt: een 10.
Veen, november 2022: een 10.
Almkerk, oktober 2022: een 10.
Veen, september 2022, mw. Vos-van Wijk:
Jolanda heeft ons heel goed geholpen bij inzicht krijgen in hulpvragen die we zelf invulden en daarom niet meenamen. Mede door haar goede begeleiding bij de aanvraag heeft onze moeder een indicatie gekregen waardoor ze na een val snel in een zorginstelling kon gaan wonen waardoor ze de nodige zorg kreeg. Punt: een 9.
Oosteind, september 2022, Alysha Huijberts:
Jolanda heeft bij al onze vragen geholpen en als ze het zelf niet wist, zocht ze het helemaal uit. Ze heeft ons echt heel erg ontlast en daar zijn we enorm dankbaar voor! Punt: een 10.
Udenhout, augustus 2022, Van Doveren:
Vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken, prettig in de omgang: een 9!
Waalwijk, augustus 2022, anoniem:
Prima informatie gehad. Per mail ook nagevraagd of er nog iets gedaan kan worden en hoe het gaat in onze situatie, is erg fijn. Wist niet wat te verwachten nav mijn vraag, maar heb zeer praktische informatie mogen ontvangen. Punt: een 8.
Rotterdam/Raamsdonk, juli 2022, anoniem:
Jolanda heeft ons wegwijs gemaakt in wereld van pgb, zoals terminologie, stappen in proces, tips richting bkg, maken en indienen van zorgbeschrijvingen. Via videobellen en emails, altijd snel en pro-actief reagerend. Het is echt heel prettig. Weet dat verbetertips ook fijn zijn om te horen, maar eerlijk gezegd weet ik die niet. Misschien dan het wijzen op privacy regelement… dat herinner ik me niet. Punt: een 9.
Veen, juni 2022, anoniem:
een 10 .
Woudrichem, juni 2022, anoniem:
een 9.
Sleeuwijk, juni 2022, anoniem, :
Jolanda is vakkundig, rustig, betrokken en zoekt alles tot in detail uit. De lijntjes zijn kort en ze heeft haar uiterste best gedaan om mijn vader en ons als familie zo goed als mogelijk te begeleiden en te helpen. Ook haar betrokkenheid wanneer het niet perse tot haar taakomschrijving behoorde, hebben wij zeer gewaardeerd. Ze laat haar hart spreken in haar werk en dat maakte voor ons het verschil. Dankjewel Jolanda! Punt: een 10.
Dongen, mei 2022, anoniem:
ik vond het fijn om met haar te praten. Ik sta alleen voor de zorg van mijn moeder dus dat is niet makkelijk.
Heusden, mei 2022, Mark vd Berg:
goede uitleg, je wensen behartigd. Punt: een 10
Altena, april 2022, anoniem:
Fijn contact en heeft veel kennis. Punt: een 10.
Waalwijk, maart 2022, fam.Hobbelen-Dumoulin:
Prima ondersteuning. prima communicatie en goede bereikbaarheid. Ik kon met alle vragen bij haar terecht en kreeg ook een duidelijk antwoord. Heel erg tevreden met deze ondersteuning.
Punt: een 9.
Moergestel, maart 2022, anoniem:
Een top-ondersteuner. Zeer bekwaam. Empathisch. Hulpvaardig. Geduldig. Zeer goed via mail en app. bereikbaar. Met haar hulp kwam er weer duidelijkheid en rust in deze onoverzichtelijke materie.
Punt: een 10.
Sleeuwijk, februari 2022, anoniem:
De clientondersteuner beperkte zich niet slechts tot het beantwoorden van mijn vragen, maar gaf ook pro-actief informatie, die in ons geval van nut zou kunnen zijn. Ingeval van vragen, kwam er altijd een snelle en ter zake doende reactie,
punt: een 9.
Drunen, februari 2022, anoniem:
Prima geholpen door Jolanda, luisterde erg goed en gaf goede adviezen. Heeft dingen voor ons uitgezocht en snel teruggekoppeld. Zeer tevreden. Punt: een 10.
Genderen, jan. 2022, anoniem:
Goed bereikbaar voor gew. hulp en goede adviezen. Erg professioneel. Tip: Jolanda gaat niet over tot tutoyeren, terwijl dat niet verboden is en in sommige situaties misschien het ijs makkelijker breekt. Dit was en is geen probleem, maar ik vind het waard te vermelden. Punt: een 9.
Dussen, jan. 2022, anoniem:
Jolanda is een fijn persoon, ze luistert goed, is er voor je met alle aandacht, legt alles duidelijk uit. Dat het voor een leek ook verstaanbaar is met alle regels enzo. Ze is er voor de cliënt als persoon, ze toont belangstelling en leeft met je mee in het proces. Punt: 10
Nieuwendijk, dec. 2021, anoniem:
Heldere informatie, Punt: 10
Tilburg, november 2021:
Een 9: direct contact, snelle afspraak, de nodige contacten verzorgd met zorgkantoor en zorgverlener.
Breda, okt.2021, Marion Vlaminckx:
De bereikbaarheid, snelheid van reageren, empathie , zorgzaamheid en kennis over procedures etc waren echt super. Ik had het gevoel niet alleen te staan in een oerwoud van bureaucratie op een kwetsbaar moment. Verbetertips: misschien iets meer de tijd nemen: Jolanda denkt en praat snel wat ik heel fijn vind, maar door de stressvolle situatie waar je op dat moment in verkeerd had ik soms wat meer tijd en rust nodig om de info echt in me op te nemen.
Punt: een 9.
Waalwijk, okt.2021, anoniem:
Jolanda heeft mij zeker voldoende informatie gegeven en een luisterend oor wat zeker zo belangrijk is.
Punt: een 8.
Waalwijk, okt.2021, anoniem:
Jolanda was heel toegankelijk en ik kon er mijn verhaal goed aan kwijt. Ze heeft me zeker ondersteund in het zoeken naar een goede opzet voor zorg voor mw. Van H…. Ze reageerde snel als ik een vraag had en was heel goed bereikbaar.
Punt: een 8. Veen, okt.2021, mw Baak:
Jolanda bood een pro actieve ondersteuning, vaardig en onderbouwd met ervaring en kennis van zaken.
Punt: een 10.
Drongelen, okt.2021, anoniem:
Het was fijn dat we een 1e gesprek hebben gehad dat ons de weg heeft gewezen in de (on)mogelijkheden van de zorg voor onze moeder. We hebben ook nog enkele keren mailcontact gehad waarin een aantal zaken verduidelijkt werden. Heel fijn dat je in korte tijd veel informatie krijgt die zeker geholpen heeft om het proces voor ons te vereenvoudigen.
Punt: een 10. Waalwijk, sept.2021, anoniem:
Goed: wist, voor ik mijn verhaal af had gemaakt, al wat eraan schort. Zij heeft diverse mogelijkheden aangegeven. Luisterde ook heel goed naar mijn problemen en nam het initiatief toen ik ziek werd. Zo goed en lief heeft ze de hele periode gehandeld. Zonder haar had ik het niet gered!
Punt: een 10.
Raamsdonksveer, sept.2021, anoniem:
Een fijn en goed luisterend oor. Samen goed tot inschatting van diverse situaties kunnen komen. Zorg regelingen en procedures zijn complex. Mensen die in de WLZ komen zouden allemaal een adviseur/ondersteuner moeten krijgen. Dit vanwege de vele regels en procedures waarvan je niet op de hoogte bent. Organisaties maken hier gretig gebruik van; het heeft ons veel ergernis en helaas mijn moeder zo’n €2.500,- gekost.
Punt: een 9.
Tilburg, juli 2021, anoniem:
punt: een 9
Werkendam, juni 2021:
Jolanda heeft ons heel goed geholpen. We konden altijd bij haar terecht en heeft duidelijke uitleg gegeven op onze vragen. Ze is altijd bereikbaar en reageert snel. Niets was teveel voor haar. Haar hulp was voor ons onmisbaar! We kunnen haar iedereen aanbevelen! Punt: een 10.
Tilburg, mei 2021:
Ter zake deskundig (PGB) en direct in de communicatie. Positief resultaat. Een 8!
Oisterwijk:
Ineke heeft de “zorg” uit je zorgen maken veranderd in overzichtelijk en productief zorgen. In de wirwar van regels en de volgorde van stappen die gezet moeten worden verschafte Ineke rust en de mogelijkheid om diep adem te halen. Ook achteraf hield zij contact om te zien of alles goed liep. Klasse!
Oosterhout, april 2021, mw. Vergroesen:
Wij waren zo blij met Jolanda. Zij heeft ons wegwijs gemaakt in het proces van begin tot het einde. Dankzij haar snapten we hoe het werkt in dit voor ons nieuwe onderwerp van alle zorg die er is. Punt: een 10.
Drimmelen:
Was heel blij met alle hulp. Alles werd me goed uitgelegd. Ben zeer tevreden!
Tilburg, febr.2021:
een 9!
Dongen:
Altijd bereikbaar, en steeds goed advies gegeven.
Udenhout, januari 2021:
Een 8
Wijk en Aalburg, januari 2021, Jebbe de Graaf:
Jolanda was duidelijk en na een gesprek wist je meteen wat er mogelijk was. Het was voor haar niks te veel. En kon gelijk goed met haar door de zure appel. Punt: een 8.
Breda:
Goed geholpen. Altijd bereid te helpen.
Genderen, november 2020:
Jolanda gaf me duidelijke info. Punt: een 8.
Sleeuwijk, september 2020:
Ik was enorm blij met Jolanda. Ze was heel goed te bereiken. Hielp me met al mijn vragen en gaf tips over zaken waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Ze zocht ook dingen voor me uit en kon alles helder uitleggen. Een topper! Punt: een 10.
Augustus 2020:
een 9.
Oosterhout, augustus 2020:
Een 9: Jolanda heeft me echt geholpen om door de hele papierwinkel heen te komen. Erg duidelijke adviezen.
Vorstenbosch, Loon op Zand, juli 2020:
De deskundigheid en het totaal gevoel dat iemand je begrijpt en je zorg overneemt. Zeker omdat je zelf vastloopt in allerlei instanties en dat is iets wat je als de zorgen voor je man al teveel worden er helemaal niet bij kunt hebben. Punt: een 8.
april 2020:
Freke is aardig, doortastend, heel kundig; een verademing op zo’n manier geholpen te worden. Een 10.
april 2020:
Ineke Verhagen gaf een hele goede inhoudelijke ondersteuning tijdens het hele proces, was altijd prima bereikbaar, en snel in haar reactie op wat voor vraag dan ook. En dat alles ook altijd op een hele vriendelijke manier. Ze was een echte steun.
Anoniem:
Ik vind het geweldig hoe Jolanda mij geholpen heeft in een wereld waar ik de weg niet wist. Super fijn. Een 10.
Falkenburg, Vlijmen:
Ze heeft ons supergoed geholpen en fijn dat we altijd met vragen bij haar terecht kunnen. Een 9 voor Jolanda
Anoniem:
Vanaf begin ben ik heel goed door Jolanda begeleid. Ze kent de regeling en staat ieder moment klaar om te helpen en wegwijs te maken. Ik had echt veel steun. Punt: een 9!
Anoniem:
Zeer helder en doortastend: een 9
C. Weijters-Janse, Tilburg:
Vriendelijk, duidelijke uitleg en beleefd: een 10 voor Freke
Hr. Vogel, Vlijmen, oktober 2019:
Jolanda heeft mij super goed begeleid, ik kreeg altijd direct respons wanneer ik haar nodig had. Het was een heel fijn contact en kon altijd vragen stellen, waarop zij die zelfde dag nog antwoord gaf. Kortom, zij is voor mij geweldig geweest en verdient een 10.
A.C.M. van Swam, Tilburg, juli 2019:
Freke is bijzonder goed en weet precies waar ze over praat; ik ben er zeer content mee. Een 9.
Anoniem, juli 2019:
Zeer pro-actief, ondersteunend en geduldig. Erg fijn en snel contact, zonder Jolanda was het hele proces niet zo soepel verlopen. Een 8.
Hr Dekker, Almkerk, juni 2019:
Niets dan lof voor de wijze waarop Jolanda ons heeft geholpen. Punt: 9.
Anoniem, mei 2019 :
Ze kon me goed begeleiden in de keuzes die ik moest maken. Ik geef haar een dikke 10.