Reacties van klanten

Sinds 2023 werken wij met het landelijke online evaluatiesysteem.
U kunt ons beoordelingsformulier hier vinden:

Voor clienten uit West-Brabant (zorgkantoor CZ)           Voor cliënten uit Midden-Brabant (zorgkantoor VGZ)

We zijn trots op onze over-all-score in 2024:

Gemiddeld krijgen wij een 9,4 voor onze hulp en dienstverlening.

Wat kunnen wij beter doen?

  • Ben onwijs goed ondersteund en geholpen, dat kan niet beter! Dikke 10
  • Er is niets wat je beter kunt doen. Ik heb het gevoel dat de steun en het advies dat ik van Secura heb gekregen de beste is die ik de afgelopen 3 jaar heb gekregen – sinds mijn moeder in 2020 een hersenbloeding kreeg. Ze zijn 100% professioneel, uiterst deskundig en bovenal werken ze cliënt met het hart – willen luisteren naar alle problemen en bijzonderheden waarbij de betrokkene betrokken is. Ik voel me erg veilig en veilig dankzij de steun die ik heb gekregen.
  • Geen aanbevelingen.
  • geen commentaar
  • Geen idee, ben super goed geholpen en snel. Niks op aan te merken.
  • geen idee, want we waren erg tevreden!
  • Geen idee. Alle informatie was volledig en duidelijk.
  • Geen idee. Ik ben goed geholpen.
  • Ik ben bij het aanvragen van een PGB voor mijn moeder zeer goed begeleid, dus ik heb geen suggesties om het beter te doen.
  • Ik ben meer dan goed geholpen in de zeer ingewikkelde zorg. Meer dan dik tevreden met de zorg van Secura! Een dikke 10!
  • Ik heb geen verbeterpunten
  • Ik heb geen verbeterpunten voor de cliëntondersteuner. Ik heb een paar keer contact met haar gehad en dit heb ik als erg helpend ervaren.
  • Ik vond alles hartstikke goed.
  • ik zou het niet weten
  • in mijn situat[e n[ets
  • kan die niet noemen, gewoon goed
  • Meer bekendheid voor hetgeen wat jullie kunnen betekenen.
  • mijn kontakt was zodanig dat ik geen verbeter punten kan noemen
  • Naar mijn idee was de zorg zo geweldig en daarom heb ik ook geen aanbevelingen
  • Naar mijn mening professionele hulp gehad
  • niet veel
  • Niets
  • Niets bijzonders
  • Niets onze ondersteuner was gewoon uitmuntend
  • Niets, ik ben zeer tevreden
  • Niks
  • Prima zo.
  • Volgens mij niks
  • Voor mij niks alles gaat goed
  • weet ik zo niet
  • Zoals in vorige vraag aangegeven ben ik zeer te vrede over de gesprekken en uitvoering van de betreffende persoon
  • zou het niet weten
  • Zou het op dit moment niet weten
  • Zou ik niet weten. Zeer tevreden over contact.
  • Alles was naar wens en afspraken zijn nagekomen.
  • Alles was zeer goed
  • ben tevreden
  • bereikbaar zijn , sneller reageren en wel reageren , onderzoek naar beter alternatieven doen en afronden ,
  • Dat uw instantie bekender zijn bij Thebe en of andere instanties
  • De informatieverstrekking was goed. Geen verbeterpunten
  • Deze mevrouw heeft een conflictueus probleem perfect voor ons opgelost! Wij zij haar dankbaar!
  • Erg tevreden over de hulp. Geen aanvullingen.
  • Geen bijzonderheden
  • geen idee
  • Geen idee. Ben super tevreden.
  • Geen idee. Voor mij was de gegeven ondersteuning vriendelijk en duidelijk.
  • Hulp bij het opvragen van de indicatie
  • Hulp en advies was uitstekend. Dit geldt zeker ook voor de bereikbaarheid en beschikbaarheid.
  • Ik heb eerlijk gezegd geen klachten. Ik heb alles positief ervaren. Ik leer juist van mevrouw.
  • Ik zou het niet weten, de betreffende cliëntondersteuner was enorm goed op de hoogte van wat wel of niet kon en heeft mij dan ook op een fantastisch goede manier geholpen.
  • in mijn geval niets
  • Luisteren wat de client belangrijk vindt. En niet onder druk gezet worden. Voel schuldig gevonden worden.
  • n.v.t. probleem ligt bij het “zorg” kantoor. Probleem = willekeurig zonder feiten kennis.
  • niet ben tevreden
  • Niet van toepassing
  • Niets
  • Niets. Alles was goed.
  • Niks
  • Niks alles doen jullie goed! Alleen het zorgkantoor vgz is wispelturig
  • Nog wat versnellen in allerlei behandeling van aanvraag
  • Op sommige momenten, vaak wanneer mijn cliëntondersteuner heel druk was, kon ik dit merken in de wat chaotischere ondersteuning of begeleiding. Soms voelde ik mezelf dan wel schuldig als ik ‘weer’ een vraag stelde via bijvoorbeeld whatsapp. Ik denk niet dat het de bedoeling is om dit gevoel bij cliënten te creëeren, en denk ook oprecht dat het vanuit de ondersteuner onbewust is. Maar dit wil ik wel graag meegeven.
  • Overleg met zorgkantoor of bemiddelaar indien zorg niet voldoet
  • Volgens niets
  • volledig tevreden
  • Voor ons was alle hulp een 10.
  • Wij zijn zeer tevreden met de inzet en gedrevenheid van Uw mensen naar onze ervaringen getoetst,
  •  

Waarvoor wilt u ons een compliment geven?

  • alle ondersteuningen
  • Alles waar een 10 staat is een compliment
  • Als er eenmaal goedkeuring dan loopt het ook naar wens
  • Dat ik een zeer bekwam persoon hier had die mij in mijn situatie goed heeft geholpen
  • Dat jullie goed meedenken in de situatie
  • De goede ondersteuning en informatie verstrekking
  • De hulp
  • De hulp die wij hebben gehad was fantastisch.
  • De kennis en kunde die men heeft om “leken” in deze materie op een juiste manier te kunnen ondersteunen. Chapeau!
  • erg tevreden over mevrouw Therese de Nerée, dank daarvoor
  • Geduld,duidelijk, no nonsense aanpak. Goed te bereiken
  • Geen idee
  • Goed bereikbaar, snel antwoord, duidelijke uitleg
  • Goed contact
  • goede adviezen
  • Goede hulp en advies
  • Hele fijne hulp op maat
  • Het ging allemaal prima, met kennis van zaken en voldoende tijd.
  • Het inleven in de complexiteit bij het aanvragen en het meedenken in hie je precies vragen formuleert
  • Het resultaat. Sinds 7 jaar heeft mijn zorgverlener niet of niet voldoende zorg geleverd. Na contact met de cliëntondersteuner had ik binnen een paar maanden wel fijne vertrouwde begeleiders.
  • Het vertrouwen en serieus genomen worden.
  • ik ben goed geholpen ik bewaar het kaartje voor als ik er weer niet uitkom
  • Info
  • Jolanda van Helden is een held. Uitermate snel zaken ingeregeld dankzij haar hulp
  • Met onze zorgvraag werd zorgvuldig en uitstekend omgegaan
  • Mijn cliëntondersteuner Freke zorgt voor duidelijkheid in een wirwar van alle wet- en regelgeving. Ze werkt snel en efficiënt. Ook is ze daadkrachtig, direct en helder in haar communicatie richting jou als cliënt, maar ook richting de zorgverleners. Ze gaat samen met jou voor het realiseren van de best mogelijke zorg en helpt je oprecht net dat ene stapje verder die je op dat moment nodig hebt.
  • Mijn cliëntondersteuner is in haar ondersteuning heel duidelijk en prettig in haar communicatie. Ze weet precies wat nodig is bij bepaalde vragen, waardoor dit mij heel een energie- en uitzoekwerk bespaart.. Ook in gesprekken met bijvoorbeeld het zorgkantoor is de voorbereiding heel goed en is ze daadkrachtig in haar communicatie. Ik ga altijd met vertrouwen zo’n gesprek in, omdat ik weet dat mijn cliëntondersteuner mij op elk moment kan aanvullen. Dat geeft mij in de aanloop naar het gesprek veel rust.
  • Omdat wij zelden zulke mensen zien met deze passie en gedrevenheid om mensen die echte hulpvragen hebben te helpen op een goede manier net zolang tot (voor zover de mogelijkheden toelaten) er een goede invulling aan gegeven is zoals de zorgvraag eiste.
  • Op alles. Ik voelde me begrepen en werd echt geweldig geholpen.
  • Over de algehele begeleiding
  • Snelheid, accuratesse
  • Snelle communicatie
  • Snelle en vakkundige hulpverlening
  • Snelle reactie
  • Snelle reactie na eerste contact
  • strijdbaar zijn
  • taal van de straat. behulpzaam en vriendelijk
  • Voor begrip en menselijkheid
  • Voor de deskundige hulp bij het invullen van persoonlijk plan in PGB
  • Voor de directe en indirecte betrokkenheid
  • Voor de snelle reacties, na mijn telefonische vraag
  • voor de snelle, fijne benadering
  • Voor het duidelijke helderen hulp waar wij telkens vast liepen echt van harte dank van al uw goede inzet
  • Vriendelijke en begripvolle communicatie. Goede inleving in de situatie.
  • Zie antwoord op vorige vraag.
  • Zie vorig antwoord
  • Begrip en begeleiding
  • correcte behandeling
  • de algehele ondersteuning – advies
  • De bereikbaarheid en het snelle reageren van de cliëntondersteuner, de kennis en kunde, vriendelijkheid.
  • De totale betrokkenheid van de persoon die mij ondersteund heeft. Ze was 24/7 bereikbaar, zelfs in het weekend weleens direct een antwoord gehad
  • De uitleg, luisterend oor, belangstelling en terugbellen.
  • Deskundigheid en begrip voor situatie
  • Deskundigheid, flexibiliteit, hulp, begrip
  • Een heel dik verdiend geweldig compliment. Ik en mijn man zijn uitzonderlijk goed geholpen. Mijn dank daarvoor!
  • eigenlijk geen, is gewoon werk toch
  • Er was steeds een snelle reactie op een verzoek om hulp en daarna werd ook snel een afspraak ingepland. Het advies was deskundig, adequaat en de clientbegeleider was respectvol, inlevend en had goede suggesties.
  • Er werd adequaat gereageerd als ik vragen had.
  • goede begeleiding
  • Goede uitleg en hulp gekregen bij invullen van formulieren
  • heel duidelijk in communicatie, praktisch in hulpaanbod, bereikbaar, hulpvaardig en meedenkend. Zeer tevreden met alle support die geboden is, zowel in vorm als op inhoud.
  • Het snelle en gedatailleerde informatie doorgeven.
  • Ik wil u graag complimenteren met:1) Uw professionaliteit – tijdig advies, diepgaande kennis, kom altijd uw beloften na. 2) Je bent zeer toegankelijk en goed te bereiken als ik een probleem heb of advies nodig heb. 3) Je gaat verder dan wat minimaal van je wordt verwacht, dat zal zeggen dat je zorg en tijd besteedt aan de behoeften van je klant echt te begrijpen. 4) Je voelt me ​​met de specifieke situatie van je klant en bedenkt de BESTE oplossing voor hem of haar.
  • Klantvriendelijk en volledige voorlichting en hulp
  • Ondanks dat alles afgehandeld is, blijft Jolanda interesse tonen in de stand van zaken
  • Professioneel advies met onderbouwing met de benodigde documenten.
  • snelheid weer mee gehandeld is
  • snelheid, deskundigheid en persoonlijke betrokkenheid.
  • snelle bereikbaarheid, meedenken, accuraat
  • Snelle reactie behulpzaam meedenkend
  • Snelle reacties
  • Stond direct klaar
  • Toesturen van de benodigde documenten. Snelle en persoonlijke reactie.
  • totale ondersteuning
  • totale situatie
  • Uitgebreide informatie/ tips en duidelijke uitleg.
  • Voor betrokkenheid en passend advies.
  • Voor de dame die mij in de crisis situatie heeft bijgestaan, een luisterend oor bood en tenslotte de juiste plek heeft gevonden voor mijn broer om te wonen.
  • Voor de goede ondersteuning. Het is allemaal nieuw en veel nieuwe informatie
  • Voor de goede uitleg en super bereikbaarheid en vriendelijkheid
  • Voor de kundig heid
  • Voor de ondersteuning in het gehele proces en de duidelijke uitleg
  • voor de sneller reacties
  • voor Jolanda, die heeft mij/ons geweldig geholpen
  • Vooral door de betrokkenheid op een zeer verdrietige situatie en vooral om tot een goede keuze te komen welke zorg het beste is.
  •  

 

Nieuwendijk, juli 2023, Otto van Breugel:
Jolanda is zeer goed op de hoogte van alle regelgeving. Helpt je overal bij. Niets is te veel voor haar en ze is erg duidelijk met haar uitleg. Jolanda beantwoordt gewoon ook vragen in het weekend wat natuurlijk niet hoeft. Dat zegt genoeg!! Gewoon super goede betrokkenheid Dat voelt goed als je zo’n deskundige naast je hebt staan om door alle formulieren te moeten gaan om zo je zorg te regelen. Een dikke tien!

Veen (Altena), juni 2023, anoniem:
De cliëntondersteuner wist precies wat er gedaan moest worden. goed bereikbaar en meedenkend. Zeer tevreden over haar kwaliteiten en inzichten. punt: een 10.

Werkendam, juni 2023, anoniem: een 9.

Moergestel, mei 2023, anoniem: een 9.

Drunen, mei 2023, anoniem:
Jolanda heeft mij goed en snel geholpen bij mijn meerzorg aanvraag. Na één persoonlijke afspraak en verder contact via mail en whatsapp is mijn aanvraag binnen enkele weken ingediend én goedgekeurd! Jolanda was zeer goed bereikbaar en heeft goed advies gegeven. Punt: een 10.

Nieuwkuijk, april 2023, Susan Vos:
Jolanda heeft mij zeer goed begeleid bij het indienen van de pgb aanvraag, maar heeft ook hulp geboden bij andere zaken daar rond omheen zoals het opstellen van zorgcontracten en het vinden van de juiste zorgverleners. Met haar hulp is het allemaal heel soepel verlopen. Ze gaf me direct het gevoel dat het allemaal prima voor elkaar ging komen. Hierdoor kon ik me concentreren op mijn dementerende moeder. Punt: een 10.

Drunen, februari 2023, anoniem:
Snelle reacties iedere keer en erg vriendelijk. Heeft aandacht voor de wensen van client. Punt: een 10.

Udenhout, april 2023: een 8.

Waalwijk, februari 2023: een 9.

Aalburg, januari 2023, Frans van der Pol:
In alle opzichten fantastische dienstverlening: snel, zorgvuldig, communicatief, behulpzaam, empathisch. Punt: een 10.

Veen, januari 2023, Monica Timmermans:
Nam snel contact op met duidelijke uitleg hoe de aanvraag van een PGB in zijn werk gaat incl. toelichting met achtergrondinformatie per mail toegestuurd. Punt: een 8.

Vlijmen, december 2022:
Het was echt een feest om te kunnen/mogen sparren. De adviezen hebben enorm geholpen om de juiste weg door het PGB bos te kunnen bewandelen. Het gevoel er eindelijk niet meer alleen voor te staan is goud. Punt: een 10.

Oudheusden, december 2022, mevrouw V.d. Broek:
heel tevreden. Al veel doorverwezen naar mensen en iedereen is zeer tevreden. Punt: een 10.

Sleeuwijk, november 2022:
Jolanda van Helden is een ervaren en zeer deskundige zorgmakelaar die ons uitstekend heeft verder geholpen waar wij vastliepen in de contacten met het zorgkantoor en het woud aan regels en voorwaarden die aan een PGB zijn verbonden. Zij heeft de eerder afgekeurde zorgovereenkomsten zorgvuldig beoordeeld en ons met raad en daad geholpen deze aan te passen. Deze zijn daarna zonder problemen goedgekeurd. Punt: een 10.

Veen, november 2022: een 10.

Almkerk, oktober 2022: een 10.

Veen, september 2022, mw. Vos-van Wijk:
Jolanda heeft ons heel goed geholpen bij inzicht krijgen in hulpvragen die we zelf invulden en daarom niet meenamen. Mede door haar goede begeleiding bij de aanvraag heeft onze moeder een indicatie gekregen waardoor ze na een val snel in een zorginstelling kon gaan wonen waardoor ze de nodige zorg kreeg. Punt: een 9.

Oosteind, september 2022, Alysha Huijberts:
Jolanda heeft bij al onze vragen geholpen en als ze het zelf niet wist, zocht ze het helemaal uit. Ze heeft ons echt heel erg ontlast en daar zijn we enorm dankbaar voor! Punt: een 10.

Udenhout, augustus 2022, Van Doveren:
Vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken, prettig in de omgang: een 9!

Waalwijk, augustus 2022, anoniem:
Prima informatie gehad. Per mail ook nagevraagd of er nog iets gedaan kan worden en hoe het gaat in onze situatie, is erg fijn. Wist niet wat te verwachten nav mijn vraag, maar heb zeer praktische informatie mogen ontvangen. Punt: een 8.

Rotterdam/Raamsdonk, juli 2022, anoniem:
Jolanda heeft ons wegwijs gemaakt in wereld van pgb, zoals terminologie, stappen in proces, tips richting bkg, maken en indienen van zorgbeschrijvingen. Via videobellen en emails, altijd snel en pro-actief reagerend. Het is echt heel prettig. Weet dat verbetertips ook fijn zijn om te horen, maar eerlijk gezegd weet ik die niet. Misschien dan het wijzen op privacy regelement… dat herinner ik me niet. Punt: een 9.

Veen, juni 2022, anoniem: 
een 10 .

Woudrichem, juni 2022, anoniem:
een 9.

Sleeuwijk, juni 2022, anoniem, :
Jolanda is vakkundig, rustig, betrokken en zoekt alles tot in detail uit. De lijntjes zijn kort en ze heeft haar uiterste best gedaan om mijn vader en ons als familie zo goed als mogelijk te begeleiden en te helpen. Ook haar betrokkenheid wanneer het niet perse tot haar taakomschrijving behoorde, hebben wij zeer gewaardeerd. Ze laat haar hart spreken in haar werk en dat maakte voor ons het verschil. Dankjewel Jolanda! Punt: een 10.

Dongen, mei 2022, anoniem:
ik vond het fijn om met haar te praten. Ik sta alleen voor de zorg van mijn moeder dus dat is niet makkelijk.

Heusden, mei 2022, Mark vd Berg:
goede uitleg, je wensen behartigd. Punt: een 10

Altena, april 2022, anoniem:
Fijn contact en heeft veel kennis. Punt: een 10.

Waalwijk, maart 2022, fam.Hobbelen-Dumoulin:
Prima ondersteuning. prima communicatie en goede bereikbaarheid. Ik kon met alle vragen bij haar terecht en kreeg ook een duidelijk antwoord. Heel erg tevreden met deze ondersteuning.
Punt: een 9.

Moergestel, maart 2022, anoniem: 
Een top-ondersteuner. Zeer bekwaam. Empathisch. Hulpvaardig. Geduldig. Zeer goed via mail en app. bereikbaar. Met haar hulp kwam er weer duidelijkheid en rust in deze onoverzichtelijke materie.
Punt: een 10.

Sleeuwijk, februari 2022, anoniem:
De clientondersteuner beperkte zich niet slechts tot het beantwoorden van mijn vragen, maar gaf ook pro-actief informatie, die in ons geval van nut zou kunnen zijn. Ingeval van vragen, kwam er altijd een snelle en ter zake doende reactie,
punt: een 9. 

Drunen, februari 2022, anoniem:
Prima geholpen door Jolanda, luisterde erg goed en gaf goede adviezen. Heeft dingen voor ons uitgezocht en snel teruggekoppeld. Zeer tevreden. Punt: een 10. 

Genderen, jan. 2022, anoniem:
Goed bereikbaar voor gew. hulp en goede adviezen. Erg professioneel. Tip: Jolanda gaat niet over tot tutoyeren, terwijl dat niet verboden is en in sommige situaties misschien het ijs makkelijker breekt. Dit was en is geen probleem, maar ik vind het waard te vermelden. Punt: een 9.

Dussen, jan. 2022, anoniem:
Jolanda is een fijn persoon, ze luistert goed, is er voor je met alle aandacht, legt alles duidelijk uit. Dat het voor een leek ook verstaanbaar is met alle regels enzo. Ze is er voor de cliënt als persoon, ze toont belangstelling en leeft met je mee in het proces. Punt: 10

Nieuwendijk, dec. 2021, anoniem:
Heldere informatie, Punt: 10

Tilburg, november 2021:
Een 9: direct contact, snelle afspraak, de nodige contacten verzorgd met zorgkantoor en zorgverlener.

Breda, okt.2021, Marion Vlaminckx:
De bereikbaarheid, snelheid van reageren, empathie , zorgzaamheid en kennis over procedures etc waren echt super. Ik had het gevoel niet alleen te staan in een oerwoud van bureaucratie op een kwetsbaar moment. Verbetertips: misschien iets meer de tijd nemen: Jolanda denkt en praat snel wat ik heel fijn vind, maar door de stressvolle situatie waar je op dat moment in verkeerd had ik soms wat meer tijd en rust nodig om de info echt in me op te nemen.
Punt: een 9.

Waalwijk, okt.2021, anoniem:
Jolanda heeft mij zeker voldoende informatie gegeven en een luisterend oor wat zeker zo belangrijk is.
Punt: een 8.

Waalwijk, okt.2021, anoniem:
Jolanda was heel toegankelijk en ik kon er mijn verhaal goed aan kwijt. Ze heeft me zeker ondersteund in het zoeken naar een goede opzet voor zorg voor mw. Van H…. Ze reageerde snel als ik een vraag had en was heel goed bereikbaar.
Punt: een 8.Veen, okt.2021, mw Baak:
Jolanda bood een pro actieve ondersteuning, vaardig en onderbouwd met ervaring en kennis van zaken.
Punt: een 10.

Drongelen, okt.2021, anoniem:
Het was fijn dat we een 1e gesprek hebben gehad dat ons de weg heeft gewezen in de (on)mogelijkheden van de zorg voor onze moeder. We hebben ook nog enkele keren mailcontact gehad waarin een aantal zaken verduidelijkt werden. Heel fijn dat je in korte tijd veel informatie krijgt die zeker geholpen heeft om het proces voor ons te vereenvoudigen.
Punt: een 10.Waalwijk, sept.2021, anoniem:
Goed: wist, voor ik mijn verhaal af had gemaakt, al wat eraan schort. Zij heeft diverse mogelijkheden aangegeven. Luisterde ook heel goed naar mijn problemen en nam het initiatief toen ik ziek werd. Zo goed en lief heeft ze de hele periode gehandeld. Zonder haar had ik het niet gered! 
Punt: een 10.

Raamsdonksveer, sept.2021, anoniem:
Een fijn en goed luisterend oor. Samen goed tot inschatting van diverse situaties kunnen komen. Zorg regelingen en procedures zijn complex. Mensen die in de WLZ komen zouden allemaal een adviseur/ondersteuner moeten krijgen. Dit vanwege de vele regels en procedures waarvan je niet op de hoogte bent. Organisaties maken hier gretig gebruik van; het heeft ons veel ergernis en helaas mijn moeder zo’n €2.500,- gekost.
Punt: een 9.

Tilburg, juli 2021, anoniem:
punt: een 9

Werkendam, juni 2021: 
Jolanda heeft ons heel goed geholpen. We konden altijd bij haar terecht en heeft duidelijke uitleg gegeven op onze vragen. Ze is altijd bereikbaar en reageert snel. Niets was teveel voor haar. Haar hulp was voor ons onmisbaar! We kunnen haar iedereen aanbevelen!  Punt: een 10.

Tilburg, mei 2021:
Ter zake deskundig (PGB) en direct in de communicatie. Positief resultaat. Een 8!

Oisterwijk:
Ineke heeft de “zorg” uit je zorgen maken veranderd in overzichtelijk en productief zorgen. In de wirwar van regels en de volgorde van stappen die gezet moeten worden verschafte Ineke rust en de mogelijkheid om diep adem te halen. Ook achteraf hield zij contact om te zien of alles goed liep. Klasse!

Oosterhout, april 2021, mw. Vergroesen:
Wij waren zo blij met Jolanda. Zij heeft ons wegwijs  gemaakt  in het proces van begin tot het einde. Dankzij haar snapten we hoe het werkt in dit voor ons nieuwe onderwerp van alle zorg die er is. Punt: een 10.

Drimmelen:
Was heel blij met alle hulp. Alles werd me goed uitgelegd. Ben zeer tevreden!

Tilburg, febr.2021:
een 9!  

Dongen:
Altijd bereikbaar, en steeds goed advies gegeven.

Udenhout, januari 2021:
Een 8   

Wijk en Aalburg, januari 2021, Jebbe de Graaf:
Jolanda was duidelijk en na een gesprek wist je meteen wat er mogelijk was. Het was voor haar niks te veel. En kon gelijk goed met haar door de zure appel. Punt: een 8.

Breda:
Goed geholpen. Altijd bereid te helpen.

Genderen, november 2020:
Jolanda gaf me duidelijke info. Punt: een 8.

Sleeuwijk, september 2020:
Ik was enorm blij met Jolanda. Ze was heel goed te bereiken. Hielp me met al mijn vragen en gaf tips over zaken waar ik zelf nog niet aan  had gedacht. Ze zocht ook dingen voor me uit en kon alles helder uitleggen. Een topper! Punt: een 10.

Augustus 2020:
een 9.

Oosterhout, augustus 2020:
Een 9:  Jolanda heeft me echt geholpen om door de hele papierwinkel heen te komen. Erg duidelijke adviezen.

Vorstenbosch, Loon op Zand, juli 2020:
De deskundigheid en het totaal gevoel dat iemand je begrijpt en je zorg overneemt. Zeker omdat je zelf vastloopt in allerlei instanties en dat is iets wat je als de zorgen voor je man al teveel worden er helemaal niet bij kunt hebben. Punt: een 8.

april 2020:
Freke is aardig, doortastend, heel kundig; een verademing op zo’n manier geholpen te worden. Een 10.

april 2020:
Ineke Verhagen gaf een hele goede inhoudelijke ondersteuning tijdens het hele proces, was altijd prima bereikbaar, en snel in haar reactie op wat voor vraag dan ook. En dat alles ook altijd op een hele vriendelijke manier. Ze was een echte steun.

Anoniem:
Ik vind het geweldig hoe Jolanda mij geholpen heeft in een wereld waar ik de weg niet wist. Super fijn. Een 10. 

Falkenburg, Vlijmen:
Ze heeft ons supergoed geholpen en fijn dat we altijd met vragen bij haar terecht kunnen. Een 9 voor Jolanda

Anoniem:
Vanaf begin ben ik heel goed door Jolanda begeleid. Ze kent de regeling en staat ieder moment klaar om te helpen en wegwijs te maken. Ik had echt veel steun. Punt: een 9!

Anoniem:
Zeer helder en doortastend: een 9

C. Weijters-Janse, Tilburg:
Vriendelijk, duidelijke uitleg en beleefd: een 10 voor Freke

Hr. Vogel, Vlijmen, oktober 2019:
Jolanda heeft mij super goed begeleid, ik kreeg altijd direct respons wanneer ik haar nodig had. Het was een heel fijn contact en kon altijd vragen stellen, waarop zij die zelfde dag nog antwoord gaf. Kortom, zij is voor mij geweldig geweest en verdient een 10.

A.C.M. van Swam, Tilburg, juli 2019:
Freke is bijzonder goed en weet precies waar ze over praat; ik ben er zeer content mee. Een 9.

Anoniem, juli 2019:
Zeer pro-actief, ondersteunend en geduldig. Erg fijn en snel contact, zonder Jolanda was het hele proces niet zo soepel verlopen. Een 8.

Hr Dekker, Almkerk, juni 2019:
Niets dan lof voor de wijze waarop Jolanda ons heeft geholpen. Punt: 9.

Anoniem, mei 2019 :
Ze kon me goed begeleiden in de keuzes die ik moest maken. Ik geef haar een dikke 10.