Reacties van klanten

Tilburg, november 2021:
Een 9: direct contact, snelle afspraak, de nodige contacten verzorgd met zorgkantoor en zorgverlener.

Breda, okt.2021, Marion Vlaminckx:
De bereikbaarheid, snelheid van reageren, empathie , zorgzaamheid en kennis over procedures etc waren echt super. Ik had het gevoel niet alleen te staan in een oerwoud van bureaucratie op een kwetsbaar moment. Verbetertips: misschien iets meer de tijd nemen: Jolanda denkt en praat snel wat ik heel fijn vind, maar door de stressvolle situatie waar je op dat moment in verkeerd had ik soms wat meer tijd en rust nodig om de info echt in me op te nemen. Punt: een 9.

Waalwijk, okt.2021, anoniem:
Jolanda heeft mij zeker voldoende informatie gegeven en een luisterend oor wat zeker zo belangrijk is. Punt: een 8.

Waalwijk, okt.2021, anoniem:
Jolanda was heel toegankelijk en ik kon er mijn verhaal goed aan kwijt. Ze heeft me zeker ondersteund in het zoeken naar een goede opzet voor zorg voor mw. Van H…. Ze reageerde snel als ik een vraag had en was heel goed bereikbaar. Punt: een 8.Veen, okt.2021, mw Baak:
Jolanda bood een pro actieve ondersteuning, vaardig en onderbouwd met ervaring en kennis van zaken. Punt: een 10.

Drongelen, okt.2021, anoniem:
Het was fijn dat we een 1e gesprek hebben gehad dat ons de weg heeft gewezen in de (on)mogelijkheden van de zorg voor onze moeder. We hebben ook nog enkele keren mailcontact gehad waarin een aantal zaken verduidelijkt werden. Heel fijn dat je in korte tijd veel informatie krijgt die zeker geholpen heeft om het proces voor ons te vereenvoudigen. Punt: een 10.Waalwijk, sept.2021, anoniem:
Goed: wist, voor ik mijn verhaal af had gemaakt, al wat eraan schort. Zij heeft diverse mogelijkheden aangegeven. Luisterde ook heel goed naar mijn problemen en nam het initiatief toen ik ziek werd. Zo goed en lief heeft ze de hele periode gehandeld. Zonder haar had ik het niet gered! Punt: een 10.

Raamsdonksveer, sept.2021, anoniem:
Een fijn en goed luisterend oor. Samen goed tot inschatting van diverse situaties kunnen komen. Zorg regelingen en procedures zijn complex. Mensen die in de WLZ komen zouden allemaal een adviseur/ondersteuner moeten krijgen. Dit vanwege de vele regels en procedures waarvan je niet op de hoogte bent. Organisaties maken hier gretig gebruik van; het heeft ons veel ergernis en helaas mijn moeder zo’n €2.500,- gekost. Punt: een 9.

 Tilburg, juli 2021, anoniem:
punt: een 9

Werkendam, juni 2021: 
Jolanda heeft ons heel goed geholpen. We konden altijd bij haar terecht en heeft duidelijke uitleg gegeven op onze vragen. Ze is altijd bereikbaar en reageert snel. Niets was teveel voor haar. Haar hulp was voor ons onmisbaar! We kunnen haar iedereen aanbevelen!  Punt: een 10.

Tilburg, mei 2021:
Ter zake deskundig (PGB) en direct in de communicatie. Positief resultaat. Een 8!

Oisterwijk:
Ineke heeft de “zorg” uit je zorgen maken veranderd in overzichtelijk en productief zorgen. In de wirwar van regels en de volgorde van stappen die gezet moeten worden verschafte Ineke rust en de mogelijkheid om diep adem te halen. Ook achteraf hield zij contact om te zien of alles goed liep. Klasse!

Mw. Vergroesen, Oosterhout, april 2021:
Wij waren zo blij met Jolanda. Zij heeft ons wegwijs  gemaakt  in het proces van begin tot het einde. Dankzij haar snapten we hoe het werkt in dit voor ons nieuwe onderwerp van alle zorg die er is. Punt: een 10.

Drimmelen:
Was heel blij met alle hulp. Alles werd me goed uitgelegd. Ben zeer tevreden!

Tilburg, febr.2021:
een 9   

Dongen:
Altijd bereikbaar, en steeds goed advies gegeven.

Udenhout, januari 2021:
Een 8   

Jebbe de Graaf, Wijk en Aalburg, januari 2021:
Jolanda was duidelijk en na een gesprek wist je meteen wat er mogelijk was. Het was voor haar niks te veel. En kon gelijk goed met haar door de zure appel. Punt: een 8.

Breda:
Goed geholpen. Altijd bereid te helpen.

Genderen, november 2020:
Jolanda gaf me duidelijke info. Punt: een 8.

Sleeuwijk, september 2020:
Ik was enorm blij met Jolanda. Ze was heel goed te bereiken. Hielp me met al mijn vragen en gaf tips over zaken waar ik zelf nog niet aan  had gedacht. Ze zocht ook dingen voor me uit en kon alles helder uitleggen. Een topper! Punt: een 10.

Augustus 2020:
een 9.

Oosterhout, augustus 2020:
Een 9:  Jolanda heeft me echt geholpen om door de hele papierwinkel heen te komen. Erg duidelijke adviezen.

Vorstenbosch, Loon op Zand, juli 2020:
De deskundigheid en het totaal gevoel dat iemand je begrijpt en je zorg overneemt. Zeker omdat je zelf vastloopt in allerlei instanties en dat is iets wat je als de zorgen voor je man al teveel worden er helemaal niet bij kunt hebben. Punt: een 8.

april 2020:
Freke is aardig, doortastend, heel kundig; een verademing op zo’n manier geholpen te worden. Een 10.

april 2020:
Ineke Verhagen gaf een hele goede inhoudelijke ondersteuning tijdens het hele proces, was altijd prima bereikbaar, en snel in haar reactie op wat voor vraag dan ook. En dat alles ook altijd op een hele vriendelijke manier. Ze was een echte steun.

Anoniem:
Ik vind het geweldig hoe Jolanda mij geholpen heeft in een wereld waar ik de weg niet wist. Super fijn. Een 10. 

Falkenburg, Vlijmen:
Ze heeft ons supergoed geholpen en fijn dat we altijd met vragen bij haar terecht kunnen. Een 9 voor Jolanda

Anoniem:
Vanaf begin ben ik heel goed door Jolanda begeleid. Ze kent de regeling en staat ieder moment klaar om te helpen en wegwijs te maken. Ik had echt veel steun. Punt: een 9!

Anoniem:
Zeer helder en doortastend: een 9

C. Weijters-Janse, Tilburg:
Vriendelijk, duidelijke uitleg en beleefd: een 10 voor Freke

Hr. Vogel, Vlijmen, oktober 2019:
Jolanda heeft mij super goed begeleid, ik kreeg altijd direct respons wanneer ik haar nodig had. Het was een heel fijn contact en kon altijd vragen stellen, waarop zij die zelfde dag nog antwoord gaf. Kortom, zij is voor mij geweldig geweest en verdient een 10.

A.C.M. van Swam, Tilburg, juli 2019:
Freke is bijzonder goed en weet precies waar ze over praat; ik ben er zeer content mee. Een 9.

Anoniem, juli 2019:
Zeer pro-actief, ondersteunend en geduldig. Erg fijn en snel contact, zonder Jolanda was het hele proces niet zo soepel verlopen. Een 8.

Hr Dekker, Almkerk, juni 2019:
Niets dan lof voor de wijze waarop Jolanda ons heeft geholpen. Punt: 9.

Anoniem, mei 2019 :
Ze kon me goed begeleiden in de keuzes die ik moest maken. Ik geef haar een dikke 10.